Tällä opintojaksolla haluan oppia tekemään toimivia ja käytännöllisiä verkkosivuja. Opintojaksosta pyrin saamaan arvosanaksi vähintään kolmosen, mutta olen ainakin alustavasti valmistautunut tekemään töitä korkeammankin arvosanan eteen. Opintojakson on aiheeltaan minulle suhteellisen kiinnostava.

Itselläni ei ole juurikaan aikaisempaa kokemusta verkkosivujen tekemisestä. Ainoat tähän mennessä tekemäni verkkosivut olen tehnyt joskus yläasteella MS FrontPagella. Olen kuitenkin omaksunut html-kielen suhteellisen nopeasti.

Projektiryhmämme vaikuttaa toimivalta kokoonpanolta. Antin ja Teemun kanssa olen jo tehnyt ryhmätöitä aikaisemminkin, Siniä en tuntenut entuudestaan kovinkaan hyvin. Ryhmämme työskentely onkin lähtenyt käyntiin mielestäni hyvin, olemme vaihtaneet yhteystietoja ja sopineet jonkin verran työskentelytavoistamme.